Facebook Instagram Twitter YouTube

Recent

Διαφημίσεις

Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

Ιωάννα Ουρανίτσα - Μπρουσγιάννη / Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος

Η Ενασχόληση με τα κοινά, απαιτεί συνεχή αγώνα, υπομονή, αλλά και επιμονή. Χρειάζεται όραμα για ένα καλύτερο αύριο και κυρίως μεράκι και αγάπη!

Την αγάπη μου για τον τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα και έκανα οικογένεια, την έχω αποδείξει θεωρώ έμπρακτα, αφού για 6η συνεχόμενη χρονιά εκτελώ χρέη Ταμία του Πολιτιστικού & Εξωραϊστικού Συλλόγου Γλώσσας.

Η απόφασή μου να θέσω τον εαυτό μου υποψήφιο στις Δημοτικές εκλογές της 26ης Μαΐου, πάρθηκε κατόπιν ώριμης σκέψης και εφόσον είμαι πεπεισμένη πως με τον συνδυασμό: << Σκόπελος όλοι μαζί >> και Δήμαρχο τον Δημήτρη Ευσταθίου, θα καταφέρουμε να δώσουμε στο παραδεισένιο νησί μας την ταυτότητα που του αξίζει!




IΩΑΝΝΑ ΟΥΡΑΝΙΤΣΑ - ΜΠΡΟΥΣΓΙΑΝΝΗ 

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
<< ΣΚΟΠΕΛΟΣ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ >>


Κοινοποίηση