Facebook Instagram Twitter YouTube

Recent

Διαφημίσεις

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Ο κ. Αγάλος Φωτόπουλος με την "Δημοτική Υπέρβαση"

 
       Αγαπητοί συμπολίτες , αγαπητοί φίλοι

   Μετακομίζοντας απ΄ την Αθήνα και μένοντας τα τελευταία 17 χρόνια στη Γλώσσα Σκοπέλου , επέστρεψα στη γενέτειρά μου , για να ζήσω πιο ανθρώπινα  και να δραστηριοποιηθώ επιχειρηματικά , στο χωριό που κατάγομαι .
   Ως ελεύθερος επαγγελματίας , με την βοήθεια της οικογένειάς μου ,  των γνωστών και συγχωριανών , με δουλειά και κόπο , κατάφερα να εδραιωθώ στο χώρο . Η αγάπη μου για την περιοχή μας , η όρεξή μου και η θέληση για προσφορά στα κοινά , η εκτίμηση του κόσμου προς το πρόσωπό μου , με οδήγησαν στο να πάρω την απόφαση, να συμμετάσχω στις εκλογές του Μαίου , ως υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος , με τον συνδυασμό ΄΄Δημοτική Υπέρβαση΄΄ του Υποψηφίου Δημάρχου κου Χρήστου Βασιλούδη.
   Στην επιλογή μου αυτή , πρωτίστως συνέβαλε , η προσωπικότητα του Κου Βασιλούδη. Ενός ειλικρινή ανθρώπου , έντιμου , ενός ανθρώπου με δυναμική , με ιδέες , με δράση!
Επίσης , η ομάδα και οι υπόλοιποι συνυποψήφιοι . Τοπικοί και Δημοτικοί . Άνθρωποι  που πιστεύω πως μπορώ να συνεργαστώ μαζί τους για να πετύχουμε , όσα περισσότερα γίνεται . Με δημοκρατικές αρχές , στόχους , καθημερινό αγώνα και συνεχή προσπάθεια , είμαι πεπεισμένος πως μπορούμε να κάνουμε την διαφορά και να πάμε , βήματα μπροστά τον τόπο μας!
   Με ιδέες , με όνειρα που θέλουμε να γίνουν πραγματικότητα , φανταζόμαστε ένα μέλλον διαφορετικό . Στηρίζοντας και προσπαθώντας να δώσουμε λύσεις στα προβλήματα του κάθε συμπολίτη μας , θ΄ αγωνιζόμαστε πάντα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα .
   Μέσα απ΄ την προβολή , την προώθηση και την ανάπτυξη του τόπου μας , του νησιού μας , μπορεί να επιτευχθεί και η ανάπτυξη όλων μας .
   Γι΄ αυτό και διεκδικούμε την ψήφο σας , ζητάμε την εμπιστοσύνη σας , θέλουμε την βοήθειά σας!
   Η δική σας στήριξη , η δύναμή μας!

                                                Αγάλος Φωτόπουλος 
                                         Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος
                                Με τον συνδυασμό ΄΄Δημοτική Υπέρβαση΄΄
                         Του υποψηφίου Δημάρχου Κου Χρήστου Βασιλούδη
Κοινοποίηση