Facebook Instagram Twitter YouTube

Recent

Διαφημίσεις

Τρίτη 30 Απριλίου 2019

ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ Ι. ΚΑΡΒΕΛΗ / ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Φίλες και φίλοι, συνδημότισσες και συνδημότες

Στις δημοτικές εκλογές της 26ης Μάιου 2019, αποφάσισα να θέσω τον εαυτό μου στην κρίση του Σκοπελίτικου λαού, με μοναδικό γνώμονα ότι η συμμετοχή στα κοινά είναι καθήκον των πολιτών και ιερό δικαίωμα.

Για μένα ο Δήμος Σκοπέλου, ήταν και είναι όχι μόνο μεγάλη χαρά, που υπηρέτησα τον τόπο μου, μέσα από την υπαλληλική μου ιδιότητα, για μια τριακονταετία από θέσεις ευθύνης, αλλά ακόμη πιο μεγάλη πρόκληση και ευθύνη να προσφέρω με τις γνώσεις μου και την εμπειρία μου, τις υπηρεσίες μου στους συνδημότες μου, από τη θέση της δημοτικής συμβούλου.

Συστρατεύομαι με το συνδυασμό «ΣΚΟΠΕΛΟΣ όλοι μαζί!» για το Δήμο Σκοπέλου, με επικεφαλή τον υποψήφιο Δήμαρχο Δημήτρη Ευσταθίου, με σκέψεις, ιδέες και γνώσεις εφαρμογή τους, ώστε:

1. Να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της καθημερινότητας και στις μείζονες κοινωνικές ανάγκες.

2. Να συνεργαστούμε με το ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου, που θεωρώ ότι έχουν και τις γνώσεις και την εμπειρία, ώστε να συμβάλλουν στο έργο μας.

3. Να αναζητήσουμε εναλλακτικούς πόρους χρηματοδότησης που θα συμβάλλουν στην εφαρμογή μια ενιαίας τουριστικής πολιτικής σε συνεργασία με όλες τις παραγωγικές δυνάμεις του νησιού. Πρέπει να δημιουργήσουμε τις συνθήκες εκείνες, ώστε οι επιχειρήσεις να αποκτήσουν τα εφόδια και τα εργαλεία, ώστε να ανταποκριθούν και να καλύψουν πλήρως τις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των επισκεπτών.

4. Να βάλουμε την Σκόπελο σε τροχιά ανάκαμψης από το ένα άκρο του νησιού στο άλλο, διεκδικώντας από την κεντρική διοίκηση κονδύλια για την υλοποίηση μεγάλων αναπτυξιακών έργων που έχει ανάγκη το νησί.

Ζητάω την στήριξη σας στο πρόσωπό μου, και την εμπιστοσύνη σας στον συνδυασμό μας και στον επικεφαλή μας κ. Δημήτρη Ευσταθίου. Γνωρίζω πολύ καλά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Δήμος, τα εμπόδια που θα συναντήσουμε, τις αγκυλώσεις και τα ιδιοτελή συμφέροντα. Σας διαβεβαιώνω ότι θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνη σας.

Η ψήφος είναι ιερή, ας αναλογιστούμε τη δύναμή της και ας τη χρησιμοποιήσουμε με σοφία.



ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ Ι. ΚΑΡΒΕΛΗ

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
«ΣΚΟΠΕΛΟΣ όλοι μαζί!»



Κοινοποίηση