Facebook Instagram Twitter YouTube

Recent

Διαφημίσεις

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

Δύσκολες ώρες για τον Τάκη Μόσχο, σε νοσοκομείο με διπλό εγκεφαλικό

Δύσκολες ώρες για τον ηθοποιό Τάκη Μόσχο αφού εδώ και 20 μέρες νοσηλεύεται σε δημόσιο νοσοκομείο, χτυπημένος από διπλό εγκεφαλικό. Ο 68χρονος ηθοποιός βρίσκεται σε έναν θάλαμο επτά ατόμων και η κατάσταση της υγείας του είναι σοβαρή.

<< Ο Τάκης έχει καταφέρει να ξεπεράσει πολλές δύσκολες καταστάσεις στη ζωή του, δίνοντας μεγάλες μάχες. Ελπίζουμε και τώρα να βγει νικητής και να είναι κοντά μας πιο δυνατός >>, λέει άτομο από το περιβάλλον του.

Λάτρης της Σκοπέλου αφού εδώ και 18 χρόνια ζει στο νησί σκηνοθετώντας στην ερασιτεχνική θεατρική ομάδα ΕΘΟΣ. Εκτός απο σκηνογράφος διετελεί χρέη ενδυματολόγου, επιμελητή μουσικής και το σπουδαιότερο... συντηρητής του κινηματογράφου ΟΡΦΕΑΣ, όπου δίνονται κατά καιρούς οι παραστάσεις.
Κάποτε είχε πει σε μία συνεντευξή του: << Έφυγα από την Αθήνα γιατί κούρασα και κουράστηκα, με τη γκλάβα μου. Κάποια στιγμή δεν πήγαινε άλλο, από καμιά άποψη. Και προέκυψε η Σκόπελος, εντελώς τυχαία. Πηγα κατι καλοκαίρια, μετά φθινόπωρο και αποφασισα να μείνω ολόκληρο τον χειμώνα. Είμαι τελικά πολύ τυχερός που βρέθηκε αυτό το μέρος,για να με πετάξει το κύμα εκεί, να μην πνιγώ. >>
Σε άλλη συνέντευξη του, ανέφερε: << Αυτό που κάνω στη Σκόπελο είναι πολύ πιο ιερό από οποιαδήποτε ταινία. Σκηνοθετώ μία ομάδα από ερασιτέχνες και ανεβάζουμε δυο παραστάσεις το χρόνο και γυρνάμε εκεί, στα γύρω νησιά, σαν μπουλούκι. Είναι πολύ ωραίο. Πολύ. >>

Στο παρελθόν, ο Τάκης Μόσχος είχε δημοσιοποιήσει το πρόβλημά του εθισμού του στα ναρκωτικά και όσα δύσκολα έζησε όντας χρήστης:  <<  Έχω ζήσει σχεδόν μια διπλή, σπασμένη ζωή. Από τη μία ήταν οι ταινίες και η όποια διασημότητα και από την άλλη ήταν τα προσωπικά μου, που ήταν άλλα αντί άλλων. Ουσιαστικά για 20 χρόνια ήμουν μπλεγμένος με ουσίες και τα ρέστα. Γι’ αυτό, όλες οι ιστορίες μιας μεγάλης περιόδου της ζωής μου είναι χαμένες, θολές ανάμεσα σε μια δημόσια πραγματικότητα και μια ιδιωτική που ήταν εντελώς αντίθετες. Κι εγώ απλώς να περιφέρομαι, να προσπαθώ να διασωθώ. Άργησα λίγο, αλλά τελικά τα κατάφερα. Εντάξει. >> 

Εμείς ευχόμαστε στον Τάκη γρήγορη ανάρρωση, ώστε να έλθει και πάλι στα γνώριμα σοκάκια, του αγαπημένου του νησιού την Σκόπελο.


Κοινοποίηση