Facebook Instagram Twitter YouTube

Recent

Διαφημίσεις

Τρίτη 31 Ιουλίου 2018

Οι απαντήσεις τους ήταν "άλλα λόγια να αγαπιόμαστε"... / Ευάγγελος Τσουκαλάς - Δημοτικός Σύμβουλος

Mε αφορμή την προ ημερών αναφορά (δες εδώ) για το Λουτράκι, ο Δημοτικός Σύμβουλος Ευάγγελος Τσουκαλάς επικοινώνησε με μας, θέλοντας να κάνει γνωστό το ιστορικό για την έλειψη ηλεκτροφωτισμού της κεντρικής επαρχιακής οδού μεταξύ Κολονάκι-ιατρείο, προς δημοσίευση:


<< Πριν ένα χρόνο ο Δήμαρχος και εγώ είμαστε στο Λουτράκι και του υπέδειξα τα προβλήματα του φωτισμού. Μου υποσχέθηκε να φτιάξει τα φώτα μέχρι το Κολονάκι. Στη συνέχεια ήρθε ο τεχνικός, έφτιαξε κάποια φώτα στο λιμάνι και έφυγε με την πρόφαση ότι έχει πρόβλημα η Σκόπελος. Από τότε δεν ξαναπάτησε... Την υπόθεση την είχε αναλάβει η αντιδήμαρχος Αθηνά Ντάκη η οποία μου είπε ότι θα πάει ο τεχνικός στη Σκόπελο και κατόπιν θα ξανά έρθει πίσω να τελειώσει. Από τότε έχουν περάσει 7 - 8 μήνες. Έκανα καταγγελία επίσημη στο Δημοτικό Συμβούλιο. Όλο αυτό το διάστημα έχω ενοχλήσει την αντιδήμαρχο και τον Δήμαρχο τουλάχιστον 15-20 φορές για το θέμα αυτό. Οι απαντήσεις τους ήταν "άλλα λόγια να αγαπιόμαστε"... Ενοχλούσα συνέχεια την αντιδήμαρχο η οποία με προφάσεις μου απαντούσε : Ότι λείπει κτλ. Και ρώτησα μάλιστα σε ένα Δημ. Συμβούλιο : << αν ο τεχνίτης κέρδιζε ένα λαχείο και έφευγε, δεν μπορούμε να πάρουμε άλλον ώστε να τελειώσει τις εργασίες;  >>


Ευάγγελος Τσουκαλάς / Δημοτικός Σύμβουλος






Κοινοποίηση