Facebook Instagram Twitter YouTube

Recent

Διαφημίσεις

Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2018

Μπράβο στην εταιρεία στον πλοίαρχο και στο πλήρωμα του "ΠΡΩΤΕΥΣ"

<< Δεν συνηθίζω να γράφω καλά λογία για τις ναυτιλιακές εταιρείες. Αυτή τη φορά όμως είμαι υποχρεωμένος να το κάνω και να γνωστοποιήσω σε όλους τους κάτοικους των Σποράδων ότι πραγματικά αυτό το πλοίο ο "ΠΡΩΤΕΥΣ"  είναι κάτι το διαφορετικό από ότι γνώριζα μέχρι τώρα ,σαν παλιός ναυτεργάτης και για πολλά χρόνια συνδικαλιστής στο ναυτεργατικό κίνημα. Είμαι πολύ αντικειμενικός και χωρίς κανένα προσωπικό όφελος τώρα σαν συνταξιούχος του ΝΑΤ έχω να σας ενημερώσω πριν 10 ήμερες πήγα στο Λουτράκι της Σκοπέλου να ταξιδέψουν η κόρη μου με τον γαμπρό μου και το εγγόνι μου.
 Έξω ψιλόβρεχε και είχε κρύο με αέρα τώρα να σας πω τι μου έκανε εντύπωση πως τα παιδιά του πληρώματος του ΠΡΩΤΕΑ χωρίς να τους ζητήσει κανείς προσφέρθηκαν και βοηθήσανε κουβαλώντας τα πράγματα από το αμάξι στο πλοίο, βοηθώντας την οικογένεια Της Κόρης ΜΟΥ να επιβιβαστεί με ασφάλεια στο πλοίο. Πρέπει να τονίσω ότι ο πλοίαρχος κύριος Αντωνίου ήταν έξω από την πόρτα του πλοίου και επέβλεπε προσωπικά την φόρτωση του πλοίου από τους επιβάτες και τα οχήματα και έδινε εντολές για την εξυπηρέτηση όλων των επιβατών.
Αυτό είναι το πρώτο σκέλος της εμπειρίας μου με το πλοίο ΠΡΩΤΕΥΣ τώρα πάμε στο δεύτερο μέρος που με εξέπληξε ευχάριστα και θέλω με την ανάρτηση μου να το αναφέρω, το νιώθω σαν υποχρέωση μου. Λοιπόν πριν λίγες ήμερες παρέλαβα στον Βόλο το νέο μου αναπηρικό αμαξίδιο, την Δευτέρα το παρέλαβε ο γιος μου και το κατέβασε στο λιμάνι του Βόλου και πήγε στο γραφείο να βγάλει το εισιτήριο όπως βγάλαμε στην άλλη εταιρία πριν κάποιους μήνες  που είχαμε φέρει αντίστοιχο αναπηρικό αμαξίδιο με την άλλη ναυτιλιακή εταιρεία. Και εδώ είναι αυτό που λεμέ διαφορά πολιτικής από την μια ναυτιλιακή εταιρεία που ανήκει  σε τράπεζες και Ιταλούς κλπ. και από την άλλη μια μικρή εταιρεία με λίγα πλοία, ένα από αυτά ο ΠΡΩΤΕΥΣ….
 Όχι, λένε του γιου μου, για τα αναπηρικά δεν πληρώνετε στην εταιρία ΑΝΕΣ και με αυτό θέλω να κλείσω την αναφορά μου και να πω σε όλον τον κόσμο ότι δικαιολογημένα ο κόσμος υπεραγαπά το πλοίο αυτό αφού οι κοινωνικές παροχές του είναι συνεχείς στα νησιά των Βορείων Σποράδων και χωρίς τυμπανοκρουσίες, όπως κάνουν  μερικοί μερικοί με μαϊμού προσφορές που θα σας αναφέρω σε άλλη μου ανάρτηση. >>


Προβιάς Ηλίας
Συνταξιούχος ΑΜΕΑ  - Ανθυποπλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού 
Κοινοποίηση