Facebook Instagram Twitter YouTube

Recent

Διαφημίσεις

Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Ο κ.Γιάννης Μελαχροινάκης μαζί με τον κ.Σταμάτη Περίσση

Αγαπητοί μου συγχωριανοί!

Είμαι 34 χρονών και έχω μεγαλώσει όλη μου τη ζωή στον τόπο μου. Όπως εσείς,έτσι κι εγώ θέλω ένα καλύτερο αύριο για μας,τα παιδιά μας και το Χωριό μας! Είμαι νέος με φιλοδοξίες, οράματα,όνειρα, πολλή όρεξη, πείσμα και δύναμη για δουλειά, ώστε να προσφέρω σε σας και στον Τόπο μας αυτό που του αξίζει. Ένα καλύτερο αύριο!!!

 Αυτό θα γίνει με τη βοήθειά σας και την ψήφο εμπιστοσύνης στο πρόσωπό μου,ώστε να μπορέσω κι εγώ να πραγματοποιήσω τις ανάγκες μας,να δώσω λύσεις στα προβλήματά μας και να κάνουμε τις ιδέες όλων μας πραγματικότητα!


                                                  Ιωάννης Μελαχροινάκης

          Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος με το συνδυασμό του κ.Σταμάτη Περίσση  
Κοινοποίηση