Facebook Instagram Twitter YouTube

Recent

Διαφημίσεις

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Σήμερα μαύρος ουρανός...

                   Σήμερα μαύρος ουρανός, σήμερα μαύρη μέρα.
                   Σήμερα όλοι θλίβονται και τα βουνά λυπούνται.
                   Σήμερα έβαλαν βουλή οι άνομοι Εβραίοι,
                   Οι άνομοι και τα σκυλιά,οι τρις καταραμένοι.
                   Ο Κύριος εθέλησε να μπει σε περιβόλι
να λάβει Δείπνο Μυστικό,για να τον λάβουν όλοι.
                   Η Παναγιά η Δέσποινα καθόταν μοναχή της,
την προσευχή της έκανε για τον Μονογενή της.
Φωνή ακούστει εξ ουρανού κι από Αρχαγγέλου στόμα
-Σώνουν Κυρά μου οι προσευχές,σώνουν και οι μετάνοιες
το Γιο σου τον επιάσανε και σαν φονιά Τον πάνε
και στου Πιλάτου τας αυλάς εκεί τον τυραννάνε.
Χαλκιά,Χαλκιά φτιάξε καρφιά,φτιάξε τρία περόνια
κι εκείνος ο παράνομος, βαρεί και φτιάχνει πέντε.
Συ φαραέ που τα φτιαξες πρέπει να μας διδάξεις.
-Βάλτε τα δυο στα χέρια Του και τ΄'άλλα δυο στα πόδια
το πέμπτο το φαρμακερό βάλτε το στη καρδιά Του,
να τρέξει αίμα και νερό να πληγωθεί η καρδιά Του.
Η Παναγιά σαν τ' άκουσε έπεσε και λιπώθει
σταμνί νερό της ρίξανε τρία κανάτια μόσχο
και τρία με ροδόσταμο να ρθεί στο λογισμό Της.
Και σαν της ήρθε ο λογισμός και σαν Της ήρθε η γνώση
ζητά μαχαίρι να σφαγεί, φωτιά να παει να πέσει
ζητά γκρεμό να γκρεμνιστεί,για το Μονογενή Της.
Η Μάρθα η Μαγδαληνή και του Ιακώβου η μάνα
και του Λαζάρου η αδερφή κι οι τέσσερις αντάμα
πήραν το δρόμο το στρατί,στρατί το μονοπάτι
το μονοπάτι έβγαζε στην πόρτα του Πιλάτου.
-Άνοιξε πόρτα του ληστή και πόρτα του Πιλάτου
κι η πόρτα από το φόβο της, ανοίγει μοναχή της.
Τηρά ζερβά, τηρά δεξά, κανέναν δε γνωρίζει,
τηρά και δεξιότερα, βλέπει τον Αη-Γιάννη.
-Άγιε μου Γιάννη Πρόδρομε και Βαπτιστή του Γιου μου,
μην είδες το Παιδάκι Μου κι εσύ το δάσκαλό σου;
-Δεν έχω στόμα να στο πω,φωνή να Σου μιλήσω,
δεν έχω χειροπάλαμο για να Σου Τον εδείξω!
Βλέπεις Εκείνον το γυμνό; Τον παραπονεμένο;
οπού φορεί πουκάμισο στο αίμα βουτηγμένο;
οπού φορεί στην κεφαλή αγκάθινο στεφάνι;
Αυτός είναι ο Γιόκας Σου και με, ο δάσκαλός μου!
Η Παναγιά πλησίασε,γλυκά Τον ερωτάει
-Δε μου μιλάς παιδάκι Μου; Δε μου μιλάς παιδί Μου;
-Τί να Σου πω μανούλα Μου,που διάφορο δεν έχεις;
Μόνο το Μέγα Σάββατο, κοντά στο μεσημέρι
που θα λαλήσει ο πετεινός, σημάνουν οι καμπάνες
σημάνει γη και ουρανός, σημάνουν τα επουράνια
σημάνει κι η Αγιά Σοφιά το Μέγα Μοναστήρι
με τα πενήντα σήμαντρα και τις χρυσές καμπάνες!
Όποιος τ'ακούει σώζεται κι όποιος το λέει αγιάζει
κι όποιος το καλοαφουγκραστεί Παράδεισο θα λάβει
Παράδεισο και λίβανο,από τον Άγιο Τάφο!

Κοινοποίηση